PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

26 noiembrie 2010

"Feisbucul"

Ca să fiu şi eu în rând cu lumea şi pentru că am primit invitaţii de la prieteni care nu sunt în ţară, mi-am făcut şi eu cont pe "feisbuc".  
Nu sunt adepta facebook-ului, (sau a altor reţele de socializare, de aceea nu am cont decât pe fb), şi am intrat foarte rar de când mi-am făcut cont. 
Poate că nu am timp, poate că nu îmi place, sunt mai multe motive. 
Dar în ultimul timp am intrat mai des. 
Şi am găsit o întrebare:
Care dintre X şi Y (adică eu) crezi că are un penar în formă de vacă? 
 Comment sau nu?
Şi mai e o treabă, cu "prieteniile". Dacă nu cunosc o persoană care vrea să "socializeze" cu mine, iar eu dau ignore, ce se cheamă asta? E frumos din partea mea?
Aşa că prefer tot "blogăritul". 
Feisbucul nu-i pentru mine. 

9 comentarii:

  1. Feisbucul nu e pentru mine!Nu vreau,nu-mi place;nici gind!
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. da, e frumos. asta a fost marea inovatie a facebookului-o retea de socializare INCHISA unde se intra doa rintr-un cer de interese comune sau prieteni.
    \Deci da, daca nu cunsoti persoana si nu e prieten comun dai ignore.
    I love facebook, dar vezi sa nu te prinda jocurile, eu nu joc nimic, aici da ignore din belsug la orice joc esti invitata

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu l-am facut sa vad niste poze cu niste oameni dragi mie,de la un post tv si un post de radio din Ph.
    si pusei si niste poze cu mine,mai nou :))

    RăspundețiȘtergere
  4. e frumos sa refuzi,ca si eu o fac mereu :))
    Si nu ma intreba altceva,ca nu joc,nu cant,nu promovez blog acolo,doar mai comentez la cate o poza si rad.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc, m-ati linistit ca pot sa dau ignore fara "remuscari".

    RăspundețiȘtergere
  6. http://www.youtube.com/watch?v=2OS6WqFX-Co
    i-auzi ce zice aici "daca n-ai facebook nu existi" :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred ca de-aia mi-am facut cont acolo! Şi sa fiu B-)
    :)) :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu-mi place ''facebook'', m-am inscris in urmele repetatelor insistentze a unui prieten.
    Si imediat am inceput sa primesc ''cereri de prietenie''. La primele doua am raspuns afirmativ, vazusem ca acele persoane sunt in discutii cu prietenul meu.
    Dar cand am observat ca o persoana povesteste ca ''facebook'' i-a interzis sa mai trimita cereri de prietenie deoarece a ajuns deja la a
    5000-a cerere, (nu, n-am gresit, cinci mii de cereri din partea ei), mi-am zis ca asta nu-i
    retea de socializare...
    De altfel, daca intru, pot citi ce discuta acolo prietenul meu cu prietenii prietenilor vecinilor de cumatru vitreg ;)

    Prefer Yahoo Messenger sau Skype, unde pot discuta cu prieteni, fara ca jumate de glob sa afle ce-am mancat aseara...

    RăspundețiȘtergere
  9. b.d.-mai intru, "rasfoiesc", dar nu ma pasioneaza.

    RăspundețiȘtergere