PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

18 martie 2010

Părintele Arsenie Boca - "Sfântul Ardealului"

" Un sfânt se cunoaşte abia după trecerea timpului. Cu cât se adaugă mai mulţi ani după mutarea sa pe lumea cealaltă, cu atât va veni lumea spre el mai mult, dacă a fost cu adevărat un slujitor al lui Dumnezeu." 

 

"Creştinismul nu e numai o afacere de duminică, ci e o strădanie de toate zilele."
" Mă să vă faceţi datoria că Dumnezeu şi-o face. Mă să vă faceţi datoria că Dumnezeu şi-o face. Ce să facem părinte? Să vă rugaţi la Dumnezeu, mă, să vă rugaţi la Dumnezeu."
" Să vă rugaţi, mă, să vă rugaţi mă, să vă rugaţi mă! Degeaba plătiţi la preoţi să se roage pentru voi, dacă voi nu vă rugaţi." 
" Pe ziduri vor creşte bălării, dacă nu sunt biserici vii."
"Biserica din inima noastră nimeni nu o poate dărâma."
Citate din "Mărturii din Ţara Făgăraşului" (1-2-3)
Părintele Arsenie Boca - "Sfântul Ardealului"

2 comentarii:

  1. as dori mai multe citate...... m-ar ajuta enorm pt olimpiada la religie :-) ! si acestea sunt minunate, Parintele Arsenie Boca este sfantul care mi-a ajuns la inima .

    RăspundețiȘtergere
  2. Suntem un grup de tineri care mergem adesea la parintele Arsenie Boca la M-rea Prislop. Am vazut cu ochii nostri minuni petrecute la mormantul parintelui Arsenie. Dorim cu ajutorul Bunului Dumnezeu si cu binecuvantarea parintelui Arsenie sa ajungem din nou la sfintia sa. Cu adevarat, daca ajungi o singura data la parintele Arsenie mereu vei simti chemarea de a mai reveni. Intalnirea cu o persoana draga nu se uita niciodata! Cine doreste sa vina cu noi in acest pelerinaj din data de 31 august - 1 septembrie 2013 ne poate contacta la acest nr de telefon 0748145015 sau pe mail io_konstant@yahoo.com.

    Daca doriti sa primiti informatii privitoare la viitoare alte proiecte de pelerinaje si iesiri, imi puteti da un add pe messenger sau trimite un sms cu textul: “PELERINAJE si numele dumneavoastra”

    RăspundețiȘtergere