PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

17 decembrie 2011

"SÂMBĂTA CU AMINTIRI" -26

Pentru că săptămâna asta am căutat ceva prin pod am găsit astea:
Am avut o perioadă când am tricotat mult. Stăteam la t.v. şi mâna mergea. Dar cum orice minune ţine trei zile, aşa şi la mine dintr-o dată mi-a pierit cheful de tricotat şi după cum se vede această vestă a rămas neterminată. Acum poate ar merge să i-o fac copilului, dar nu mai ştiu modelul şi nici chef nu mai am de aşa ceva. 
Abia am coborât doi saci din pod şi am de făcut o grămadă de poze. Bineînţeles că aproape un sac trebuie să-l duc la gunoi. Mă gândesc oare pentru ce am păstrat anumite chestii care nu mai au nici o întrebuinţare? Cred că tot aşa pentru amintiri.      

2 comentarii:

  1. poti sa adaptezi vestuta sa o combini cu ceva-blanita, catifea etc

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna idee ca inca nu am aruncat-o! O duc in pod si cand mi-o veni vreo idee o s-o fac.

    RăspundețiȘtergere