PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

15 decembrie 2011

Oare ne lămureşte cineva?

Citind articolul Ninei de pe blogul ei "Toane" în care ne spune "Ce mai conţin cozonacii azi", mi-am adus aminte şi de o mare dilemă a mea. 
În articolul ei Nina ne spune că pe eticheta cozonacilor scrie că ar conţine: "crustacee, pește, morcov, țelină, muștar, și astea sunt doar câteva cele peste 40 de ingrediente pe care le conține sărmanul cozonac".

La un comentariu Mark ne spune că: " poate conţine urme de…".

Asta am observat şi eu la anumite produse " pot conţine urme de…". Dar cum am scris în comentariul la care nu am primit răspuns, că nici eu nu înţeleg cum vine asta, poate conţine urme de… Dacă tu faci ceva, nu speli apoi ca să faci altceva.  Am observat de exemplu la inka, la cerealele din porumb, că ar conţine urme de lapte. De unde lapte în inka sau la cerealele de porumb simple (cum îi zicem noi coajă de mămăligă)?

Voi ce ziceţi? 

2 comentarii:

  1. 1.M-am speriat,credeam ca am nimerit in alta parte.Sa iti fie d ebine.
    2. Am scris candva o nebunie d-asta concluzionand ca "poate cotine urme de" inseamna ca n-au spalat bine vasele :))
    Cred ca anul trecut aberam asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) nu stiam de ce te-am speriat
    Mai am de lucru la el, nu prea mi se mai potrivesc unele si altele!
    Poate gasesti postarea de anul trecut si pune si tu o adresa.

    RăspundețiȘtergere