PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

23 septembrie 2010

Ieri

   Ieri am fost foarte ocupată, aşa că azi dimineaţă mi-am ocupat timpul cu răsfoitul blogurilor (cu postările de ieri şi azi). 
      De ce am fost ocupată? Am fost cu copilu' la "pestacolul" Pinocchio. Am mers cu încă o doamnă, bineînţeles şi cu doamna educatoare ca să "supraveghem" cât de cât copiii. Sala de spectacol a fost plină, aşa că nu ştiu ce-au înţeles pentru că era gălăgie, nu aveau stare, cum sunt copii preşcolari, dar cred că majoritatea ştiau povestea . Eu am fost şi pe post de "pozar".       
    Când copilu' a început să vadă acest film (era mai mic), plângea la scena când Pinocchio era închis în cuşcă.

    Apoi a trebuit să merg la un medic să-mi fac un ecograf. Majoritatea timpului medicul este la o clinică şi când poate mai vine şi la spital. Am aşteptat de la ora 13 până la ora 17, dar pentru că a promis că vine  n-am plecat (că nu am vrut să merg decât la el). După ce m-am agitat cu analizele pe care trebuia să le fac, azi am sunat la medicul la care trebuia să  merg cu ele, iar acesta vine tocmai pe 18 octombrie. Of, viaţa mea........
    Azi am şedinţă cu părinţii. Am emoţii.

1 comentarii:

  1. De ce am emotii? De "figurile" de mamici pe care le voi intalni. Stiu vreo cateva cu fite, dar n-am avut de-a face cu ele pana acum. Si chiar daca nu zic nimic tot se vede pe fata mea dezaprobarea.

    RăspundețiȘtergere