PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

03 iunie 2010

De-ale casei


 Pâine făcută în casă (cu ajutorul soţului meu) din făină neagră şi făină cu tărâţe, juma'-juma' .

Salată cu de toate "leguminoasele" ce am prin casă, care o pap numai eu.
Şi alaltăieri am făcut nişte biscuiţi cu mălai, fulgi de ovăz, stafide, pudră de roşcove, din care soţul meu a gustat un pic, copilul a mâncat atunci seara şi restul iar îi papă Miha.  Reţeta iniţială era cu nuca de cocos (dar trebuia să pun cam multă şi am preferat să pun pudră de roşcove).

Şi ca să fie chiar de-ale casei, s-a luat apa şi mi s-a oprit maşina de spălat la jumate.  Ha, ha, ce bucurie!!!

5 comentarii:

  1. Mm...ce bine arata! seamana cu cartofii de biscuiti

    RăspundețiȘtergere
  2. Painea este facuta n masina de paine , arata forte bine , vreau si eu reteta.

    RăspundețiȘtergere
  3. totul arata foarte bine,felicitari si vrem retele :) daca se poate. O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata foarte bine!
    Aseara am facut si eu placinta de mere cu faina integrala, iar aluatul a iesit foarte tare. Practic, doar miezul s-a putut manca. :):(

    RăspundețiȘtergere
  5. De obicei faina neagra nu prea creste ca cea alba cu trei zerouri.

    RăspundețiȘtergere