PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

14 iunie 2010

„Cei care nu îşi cunosc trecutul nu au viitor”

    Pentru că după cum spun eu "nimic nu e întâmplător" ieri am văzut filmul "Odessa în flăcări" despre care am făcut postarea anterioară şi "Memorialul durerii-Aniţa Nandriş din Bucovina".
    De ce am spus asta? 
    Pentru că astăzi "răsfoind" bloguri din Republica Moldova, am citit despre comemorarea victimelor deportărilor staliniste în Siberia.
     Ieri la Chişinău  au fost organizate acţiuni de comemorare în memoria celor peste 20 mii de victime ale deportărilor staliniste de acum 69 de ani. Un mic filmuleţ cu ce s-a petrecut la Chişinău, intraţi la Unimedia

    De văzut şi documentarul despre Aniţa Nandriş. E format din 5 părţi, păcat că ultima parte nu are sonorul bun. Documentarul l-am găsit aici.

  





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu