PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

13 februarie 2010

Sunt şi eu băgată în seamă

A doua leapşă vine tot de la prietena mea virtuală Shakuka, aşa că nu mi-aş permite să nu răspund.  


Cât din viaţa personală expui scriind un blog?
Mai scriu anumite chestii care zic eu i-ar interesa şi pe alţii, sau care mi-au plăcut mie şi vreau să-mi aduc aminte după un anumit timp. 


Cu ce îţi dăunează blogul?
De obicei îmi ocupă mult timp. Noroc că stau acasă. 

Cu ce te ajută blogul?
Îl consider jurnalul meu. Dacă iau postări de pe alte bloguri, le iau pentru că îmi plac foarte mult şi vreau  să-mi rămână şi mie.


Ce reacţii permiţi?
Încă nu m-am confruntat cu reacţii negative, dar probabil că o să o iau ca atare, fiecare cu ideile lui. Vom vedea atunci. Există şi moderarea comentariilor.


Care ţi-e rutina de blogger?
Mai întâi  văd dacă este vreun comentariu ca să răspund la el, apoi intru în celelalte bloguri din listă şi inevitabil şi în alte bloguri dacă găsesc un subiect interesant.


 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu