PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

19 februarie 2010

Răspunsuri

Hai să dau răspunsurile:
1. Am o crăcăna;
Pe crăcăna — un poloboc,
Pe poloboc — o cobiliţă,
Pe cobiliţă — o tărtăcuţă,
Pe tărtăcuţă — o pădure,
Şi în pădure râmă porcii.
    trupul omului

2. Un dovleac cu şapte găurele.
               capul
3. Am două ferestre: dimineaţa se deschid şi seara se închid.
                         ochii

4. Două rânduri de soldaţi în straie albe îmbrăcaţi
                           dinţii

5. Furculiţă cu cinci dinţi, căpătată din părinţi.
                      mâna

6. Am zece copilaşi cu câte-o jumătate de căciulă-n cap.
                   degetele

7. Am doi căluşei cutreier lumea cu ei.
                 picioarele

8. Douăzeci de frumoşi, patruzeci de voinici, şaizeci de înţelepţi, optzeci de nebuni.
                anii vieţii

9.Am o lădiţă cu o porumbiţă
Dacă zboară porumbiţa, n-ai ce face cu lădiţa.
            sufletul

Pentru cei care au avut curiozitatea le dedic o melodie:

Asculta mai multe audio Muzica
Este melodia mea de suflet chiar dacă sunt munteancă (dar stau în Moldova şi cred că sunt mai moldoveancă cu sufletul decât alţii  care sunt moldoveni ).

2 comentarii: