PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

26 februarie 2010

Remember anii 1960

Oare de ce se crede astăzi că în acei ani nu s-a trăit bine. Poate sunt nostalgică, dar cred că în perioada aceea s-a trăit destul de bine. Nu începuse înfometarea, cultul personalităţii preşedintelui şi multe altele. Se vede şi în filmuleţ că aveam aproape "di tăti" (de toate).  Las-că se trăieşte azi bineeee.


România - 1964 (un scurt documentar despre România acelor ani)




Copiii anului 1969



Bucureşti-iarna anului 1969


M-am inspirat pentru această postare de aici  http://c-tarziu.blogspot.com/2010/02/poate-va-era-dor-bucuresti-iarna-lui.html

Pentru ce interesaţi, dar şi pentru mine că mai sunt filmuleţe şi din alţi ani, vizitaţi: http://www.britishpathe.com/index.php

2 comentarii:

  1. Erau sperante............Pe urma, in anii 80, au disparut, totul devenea tot mai cenusiu.
    Astazi traim , uneori, un cosmar.

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar nu prea stiam cum sa raspund. Dar urmarindu-l pe Mircea Badea, el mi-a dat raspunsul. Ce s-a facut in 25 de ani de "domnie" a lui Ceausescu, s-a "terminat" in 20 de ani de la revolutie. Probabil ca o sa fiu catalogata comunista desi nu am fost, dar eu luna viitoare termin somajul. Ce fac cand disponibilazarile sunt in "floare"? Eu vreau sa muncesc dar unde?

    RăspundețiȘtergere