PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

20 februarie 2010

Cinstiţi-vă părinţii

Pentru că astăzi începe la biserică pomenirea adormiţilor ce se face în fiecare sâmbătă până la Florii, am să postez o poezie şi o melodie care mă  fac să-mi dea lacrimile de câte ori le ascult, gândindu-mă în primul rând la părinţii mei care au plecat "dincolo de porţi" de foarte mult timp.
Pentru cei ai căror părinţi trăiesc, cinstiţii cât sunt în viaţă,       arătaţi-le cât îi iubiţi, când nu mai sunt, regretele nu-şi mai au rost.
Prima postare este o poezie a lui Adrian Păunescu, "Repetabila povară" recitată de poet:

Vezi mai multe video din Muzica
A doua este melodia "Rugă pentru părinţi", interpretată de Ştefan Hruşcă, pe versurile lui Adrian Păunescu:

Vezi mai multe video din Muzica

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu