M-am uitat la cca 1/3 videoclip. Cred ca, desi nu am absolut nici o legatura cu Educatia sau cu Matematica, il cam inteleg pe dl Ursu de "unde vine" si de ce este/a fost temporar suparat/dezamagit. Insa, in mod realist, oricat de chiar sfasietor de trist ar suna asta fie pt dansul, fie pt orice cititor al acestui comentariu, dl Ursu nu are nici o sansa pe Romania inceputului de sec XXI, fie ca asta e considerat just sau o nedreptate strigatoare la cer. Singurele posibile recomandari posibil, IMHO, utile in mod cat se poate de concret si relativ ieftin si usor implementabile, plus cu posibil ajutor financiar si/sau logistic extern usor accesibil chiar gratis care ar trebui intr-adevar, IMHO, implementate de URGENTA in scolile publice din Romania efectiv la nivel recunoscut posibil exagerat dramatic de salvat copii, dar mai realist si re consolidare si continuare de oportunitate de optimizare a democratiei in Romania ar fi, IMHO, reintroducerea orelor de Dirigentie pt educatie civica si morala a copiilor, plus introducerea orelor de Educatie sexuala pt imbunatatire indicatori sanatate viitoare generatie. Chestia cu competentele, (atat la nivel de sustinere competente profesori, cat si la nivel de dezvoltare competente copii) nu mai e atat de aplicabila/pertinenta, IMHO, la nivel de analfabetism functional de 50 %, (care, pt consolare, nu e la acest nivel la inceput de sec XXI numai in Romania, dar si in Italia, sau 40 % in UK si Mexic, 30 % in SUA si Franta, etc., si ale carui cauze sunt multiple si care NU este, in mod iar realist, de loc prea usor tratabil/imbunatatibil prin vreo competenta anume cunnoscuta anume in acest moment in jurul lumii, ci doar cel mult ferit de agravare la nivel cvasi-paleativ pe prima 1/2 sec XXI, in timp ce s-or mai descoperi si alte metode mai eficiente de adresat si aceasta problema)
P.S. Perspectiva mea de mai sus vine din experienta de imigrant roman cu IQ mediu 104, de generatia 1 in Scandinavia, unde ma aflu doar de 1 an, (desi am mai calatorit la nivel de businnes & pleasure si in cateva alte tari de pe alte continente), informat in principal de pe site-uri CNN-Health/AlJazeera/BBC/NY Times/the New Yorker/Vanity Fair, unde si eu am avut la inceput aici, (si inca mai am), reactie de tip post-traumatic Ursu la nivel de soc cultural de adaptare intr-un sistem care mi s-a parut chiar periculos de utopic, si care are si clare dezavantaje in acest sens, insa unde, totusi, in ciuda dezavantajelor clare de ineficienta pe productivitate si securitate, analfabetismul functional nu depaseste 20 % si speranta de viata e considerabil mai lunga decat in Romania.
PPS Competentele profesionale scandinave medii sunt chiar real mai scazute decat in multe alte locuri din lume, chiar si Romania, pe anumite domenii de activitate umana destul de importante, NU se mai pune de mult accent REAL pe ele, ci doar clar FORMAL + SUPERFICIAL la nivel de birocratie si de nevoie de dilpome/certificate/patalamale si indicatori de calitate dubiosi nestandardizati autentic serios, si s-a mai facut si un studiu serios (deaorece intr-adevar scandinavii sunt buni pe statistici) re IQ mediu a celor care au ales sa devina profesori pe ultimii 30 de ani si e in scadere semnificativa la nivel de plonjon si aici.
@Anonim- daca ai scrie ceea corect romaneste as intelege ce ai vrut sa spui! La mine pe blog mai rar se folosesc astfel de prescurtari. Daca ai ceva de spus spune!
M-am uitat la cca 1/3 videoclip. Cred ca, desi nu am absolut nici o legatura cu Educatia sau cu Matematica, il cam inteleg pe dl Ursu de "unde vine" si de ce este/a fost temporar suparat/dezamagit. Insa, in mod realist, oricat de chiar sfasietor de trist ar suna asta fie pt dansul, fie pt orice cititor al acestui comentariu, dl Ursu nu are nici o sansa pe Romania inceputului de sec XXI, fie ca asta e considerat just sau o nedreptate strigatoare la cer. Singurele posibile recomandari posibil, IMHO, utile in mod cat se poate de concret si relativ ieftin si usor implementabile, plus cu posibil ajutor financiar si/sau logistic extern usor accesibil chiar gratis care ar trebui intr-adevar, IMHO, implementate de URGENTA in scolile publice din Romania efectiv la nivel recunoscut posibil exagerat dramatic de salvat copii, dar mai realist si re consolidare si continuare de oportunitate de optimizare a democratiei in Romania ar fi, IMHO, reintroducerea orelor de Dirigentie pt educatie civica si morala a copiilor, plus introducerea orelor de Educatie sexuala pt imbunatatire indicatori sanatate viitoare generatie. Chestia cu competentele, (atat la nivel de sustinere competente profesori, cat si la nivel de dezvoltare competente copii) nu mai e atat de aplicabila/pertinenta, IMHO, la nivel de analfabetism functional de 50 %, (care, pt consolare, nu e la acest nivel la inceput de sec XXI numai in Romania, dar si in Italia, sau 40 % in UK si Mexic, 30 % in SUA si Franta, etc., si ale carui cauze sunt multiple si care NU este, in mod iar realist, de loc prea usor tratabil/imbunatatibil prin vreo competenta anume cunnoscuta anume in acest moment in jurul lumii, ci doar cel mult ferit de agravare la nivel cvasi-paleativ pe prima 1/2 sec XXI, in timp ce s-or mai descoperi si alte metode mai eficiente de adresat si aceasta problema)
RăspundețiȘtergereP.S. Perspectiva mea de mai sus vine din experienta de imigrant roman cu IQ mediu 104, de generatia 1 in Scandinavia, unde ma aflu doar de 1 an, (desi am mai calatorit la nivel de businnes & pleasure si in cateva alte tari de pe alte continente), informat in principal de pe site-uri CNN-Health/AlJazeera/BBC/NY Times/the New Yorker/Vanity Fair, unde si eu am avut la inceput aici, (si inca mai am), reactie de tip post-traumatic Ursu la nivel de soc cultural de adaptare intr-un sistem care mi s-a parut chiar periculos de utopic, si care are si clare dezavantaje in acest sens, insa unde, totusi, in ciuda dezavantajelor clare de ineficienta pe productivitate si securitate, analfabetismul functional nu depaseste 20 % si speranta de viata e considerabil mai lunga decat in Romania.
RăspundețiȘtergerePPS Competentele profesionale scandinave medii sunt chiar real mai scazute decat in multe alte locuri din lume, chiar si Romania, pe anumite domenii de activitate umana destul de importante, NU se mai pune de mult accent REAL pe ele, ci doar clar FORMAL + SUPERFICIAL la nivel de birocratie si de nevoie de dilpome/certificate/patalamale si indicatori de calitate dubiosi nestandardizati autentic serios, si s-a mai facut si un studiu serios (deaorece intr-adevar scandinavii sunt buni pe statistici) re IQ mediu a celor care au ales sa devina profesori pe ultimii 30 de ani si e in scadere semnificativa la nivel de plonjon si aici.
RăspundețiȘtergerebn
RăspundețiȘtergere@Anonim- daca ai scrie ceea corect romaneste as intelege ce ai vrut sa spui! La mine pe blog mai rar se folosesc astfel de prescurtari. Daca ai ceva de spus spune!
RăspundețiȘtergere