PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

25 ianuarie 2012

Caut Rugăciunea Eseniană

L-am auzit de mai multe ori pe Lucian Iordănescu spunând  că rugăciunea eseniană nu spune niciodată “dă-mi”, ci zice: “îţi mulţumesc Doamne că îmi dai”, “îţi mulţumesc că din învăţatura pe care mi-ai dat-o înţeleg în ce stadiu de evoluţie mă aflu”. 
sursa citatului

Am căutat pe net, dar nu am găsit ceva mai concret, adică toată rugăciunea. Poate nu am căutat îndeajuns. Dacă ştiţi lăsaţi un comentariu cu un link.

14 comentarii:

  1. Altceva, din aceleasi surse:

    http://www.umablu.org/mysticjourney/2011/07/fragmente-din-manuscrisele-de-la-marea-moarta-extras-din-cartea-esseniana-a-maestrului-virtutii/

    http://www.umablu.org/mysticjourney/2011/07/cartea-a-4-a/

    RăspundețiȘtergere
  2. ;;Cartea manuscrisul de la marea moarta
    cATREA LUI eNOH."" ''

    RăspundețiȘtergere
  3. http://www.scribd.com/search?query=rugaciune+eseniana
    Pe Scribd gasesc cam tot ce am nevoie.
    Sper sa te ajute.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am studiat primele doua linkuri de la handmade.in.covasna dar nu am gasit ce cautam.
    La celelalte doua comentarii am de citit mai mult.
    Dar in prima faza nu am reusit sa gasesc ceea ce spune Lucian Iordanescu. Am gasit intr-adevar in evanghelia eseniana rugaciunea "Tatal nostru" dar este la fel cu cea din cele patru evanghelii, tot asa spune "da-ne". O fi alta rugaciune de care spune Lucian Iordanescu?

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am auzit de aceasta rugaciune eseniana.....

    RăspundețiȘtergere
  6. Azi am terminat de citit evanghelia eseniana, dar nu am gasit rugaciunea la care face referire Lucian Iordanescu! Oricum aceasta evanghelie mi se pare mai "dura" decat celelalte patru!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce este de fapt evanghelia eseniana si cine a scris-o?

    RăspundețiȘtergere
  8. "Era în 1928 când Edmond Bordeaux Szekely a publicat pentru prima oară traducerea sa a Cărţii Intâi a Evangheliei Eseniene a Păcii, un manuscris vechi pe care îl găsise în Arhivele Secrete ale Vaticanului ca rezultat al răbdării fără limite, al erudiţiei fără cusur, şi al intuiţiei infailibile, o poveste reprodusă în cartea sa, Descoperirea Evangheliei Eseniene a Păcii."
    Mai mult aici:
    http://www.scribd.com/search?query=rugaciune+eseniana

    RăspundețiȘtergere
  9. interesant...de ce e mai "dura" decat celelalte 4?

    RăspundețiȘtergere
  10. Sa vedem ce-am retinut: se "impun" niste reguli care daca nu sunt urmate "satan" intervine. Si se povesteste despre ceea ce se intampla cu corpul omenesc cu amanunte. Brrr eu am cam sarit pasajele astea. Printre "sfaturile" date ar fi si alimentatia raw.

    RăspundețiȘtergere
  11. Am citit mai demult un acatist sau asa ceva, nu mai stiu sigur cum ii zicea, care m-a inspaimantat cand am citit, despre ceea ce s-a intamplat cu Iisus Hristos pe cruce, cate cuie.... multe amanunte din astea. Am inteles ca Bisrica nu l-ar fi interzis la vanzare. Ei tot cam asa a fost si cu niste pasaje din aceasta evanghelie, nu referior la Iisus Hristos ci la ceea ce s-ar intampla "Fiilor oamenilor" daca nu asculta.

    RăspundețiȘtergere
  12. cred ca e simbolic...nu trebuie sa fie de "brrr" dar asta nu inseamna ca e mai putin serios...
    rugaciunea eseniana nu e cumva cea de la inceput:

    "Când deschideţi ochii dimineaţa, chiar înainte ca trupul vostru să
    fi fost chemat de Îngerul Soarelui, spuneţi-vă aceste cuvinte,
    lăsându-le ca un ecou în spiritul vostru; căci vorbele sunt ca frunzele
    moarte când nu există viaţa spiritului în ele. Spuneţi, atunci, aceste
    cuvinte: "Intru în infinita şi eterna grădină a tainei, spiritul meu în
    unitate cu Tatăl Ceresc, trupul meu în unitate cu Mama
    Pământească, inima mea în armonie cu Fraţii mei, Fii Oamenilor,
    dedicându-mi spiritul, trupul, şi inima mea sfintei, purei şi
    izbăvitoarei Învăţături, chiar acea Învăţătură care din vechime i-a
    fost cunoscută lui Enoh."

    "Şi după ce aceste cuvinte au intrat în spiritul vostru, în prima
    dimineaţă după Sabat, spuneţi aceste cuvinte: "Mama Pământească
    şi cu mine una suntem. Suflarea ei este suflarea mea; sângele ei
    este sângele meu; oasele ei, carnea ei, măruntaiele ei, ochii şi
    urechile ei, sunt oasele mele, carnea mea, măruntaiele mele, ochii
    şi urechile mele. Niciodată nu o voi lua în deşert, şi ea mereu îmi
    va hrăni şi susţine trupul."

    ....

    RăspundețiȘtergere
  13. Am scris gresit mai sus ceva. Trebuia sa scriu "biserica l-a interzis de la comercializare". Asa auzisem cu ceva timp in urma ca-l cerea o doamna. Si i s-a spus ca s-a retras deoarece BOR nu mai e de acord. Acum nu stiu daca a mai aparut la vanzare.
    Eu cautam exact acea fraza de care spunea Lucian Iordanescu, pe care nu am gasit-o, dar asa am reusit sa citesc si aceasta evanghelie.

    RăspundețiȘtergere
  14. Ca tot m-am apucat sa vad filmul Afterlife, mi-am adus aminte ca in aceasta evanghelie se spune despre "renastere". Mie asa imi place sa spun, celalalt termen mi se pare prea dur.

    RăspundețiȘtergere