PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

16 septembrie 2011

Iar am nelămuriri

... ce să fac mai am de învăţat.

Dimineaţa când intru pe blogger, mă uit să văd dacă am comentarii ca să răspund la ele, iar apoi la feedjit să văd musafirii blogului. 
Azi mă uit şi văd  foarte mulţi care au intrat de pe facebook direct la postarea "Principesa Ileana-Maica Alexandra". Sunt deja, la ora asta când scriu,vreo 58 de cititori ai acestei postări. 
M-am gândit că cineva a pus link la postarea mea de pe o pagină de facebook. 
Dar cum descopăr eu acea pagină? Pentru că dacă dau click intru pe blogul meu. Am încercat să caut "manual" tot felul de pagini pe f.b. despre Principesa Ileana, Maica Alexandra, Familia Regală, şi în română şi în engleză, nu reuşesc să dau peste acea pagină de facebook de unde intră cititorii.
Chiar sunt curioasă. Voi ce ziceţi?        

2 comentarii: