PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

27 septembrie 2011

Dimineţi cu ferestre deschise

Am văzut mai demult o leapşă la Tetris, pe care trebuia să o onorez demuuult. Dar pentru că al meu calculator a făcut figuri peste figuri, mi s-au mai şters din semnele de carte pe care le pusesem. Ea astăzi are din nou o leapşă pe care bineînţeles o s-o fac, dar mai încolo, sper să-mi aduc aminte să mai salvez din când în când semnele de carte puse.   
Azi e vorba despre trezitul de dimineaţă.

Dacă aş fi avut leapşa asta acu' vreo câteva luni, răspundeam:
"Eu mă trezesc pe la 5.30-6.00, stau la calculator vreo oră şi apoi îmi trezesc soţul. Trezitul era fără soneria de la telefon. Copilu' mai târziu, că dacă grădi' e aproape nu se scoală dimineaţă."

Dar acum pentru că lui my husband   i s-a schimbat programul şi a fost şi în concediu  nu ştiu cum s-a întâmplat că mi-am schimbat obiceiul şi acu' mă trezesc pe la 6.45 dar cu ajutorul soneriei. Îmi pare rău că nu mă mai pot trezi ca înainte pentru că aveam un timp numai al meu de stat la calculator.

Spre deosebire de Tetris la mine e altfel seara.
Eu nu primesc telefoane după ora 21, pentru că s-ar putea (mai ales acum când se micşorează ziua)  ca pe la ora 21.30-22 să doarmă şi patul sub mine. 
Nu mi-a plăcut şi nu-mi place să fac treabă după ce se înserează. 
Pentru mine dimineaţa e energie maximă. 

Dacă vreţi să reauziţi sau să auziţi melodia cu titlul postării intraţi aici. 

Dacă vă place leapşa preluaţi-o!

 

4 comentarii:

  1. hell no! nu ma scol inainte de 12..mi se face pielea gaina cind citesc postul asta

    RăspundețiȘtergere
  2. Uite deja acum cand iti scriu am impresia ca incep sa mi se inchida obloanele!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult de preluare!

    E mult mai bine ca tine, si eu mi-as dori sa pot sa fiu vioaie dimineata, dar nu pot. Seara am potential maxim, acum de exemplu sunt in forma! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Acu' nu stiu, fiecare cum s-a obisnuit de mic sau cum poate organismul fiecaruia?

    RăspundețiȘtergere