PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

12 noiembrie 2011

"SÂMBĂTA CU AMINTIRI" - 24

Azi ceva de papa, pentru mine buuun, pentru voi nu ştiu!
Ghiciţi ce-i aici?

Dacă n-aţi ghicit, e lapte cu făină. Mirosul acestui papa bun îmi aduce aminte de copilărie. De aceea îmi place să-l fac duminica dimineaţa când suntem toţi acasă.   
la mine, la Ploieşti i se spune colărezi cu lapte.
Pi aici, pi la Moldova, i se spune frecăţei cu lapte.
Voi cum spuneţi ?

Şi ca să fie mai, mai, am pus peste nişte sirop de afine (cu afine), pregătit după metoda doctorului Ovidiu Bojor.  Dacă nu ştiţi cum se face siropul la rece, ascultaţi aici 

5 comentarii:

  1. Eu n-am mancat; mama imi facea gris cu lapte, orez cu lapte, dar lapte cu faina nu.

    PS Am o colega din Moldova si imediat ce rad de ea ca vorbeste cu "i" ea riposteaza ca bucurestenii vorbesc cu "ă" :)

    RăspundețiȘtergere
  2. deci astia-s colarezii
    Eu toata viata le-am zis colarezi la toate pastele sucite,rasucite,scoici,melci cu lapte :))

    RăspundețiȘtergere
  3. @tetris- asa imi mai place cateodata sa mai zic cu "pi" ca in rest nu mi-am pierdut nici accentul de munteanca, nici "pa"-ul!:))
    @ FJ13- noi asa ziceam acasa colarezi numai la laptele cu faina!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am facut niciodata dar dupa cum arata cred ca ar trebui sa incerc...
    Multumesc pt.reteta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie imi place sa gasesc si niste mici cocoloase de faina.

    RăspundețiȘtergere