PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

07 noiembrie 2011

Dr. Ovidiu Bojor - Sănătate cu plante

      Am reuşit!!!
     După un timp îndelungaaat cei de la youtube mi-au permis să încarc mai mult de 15 min.  Aşteptam asta ca să pot încărca o emisiune pe care am înregistrat-o de la Trinitas TV, cu ceva timp în urmă, cu doctorul Ovidiu Bojor. Şi am reuşit s-o pun pe net. Uraaa!!!
     Pentru că se vorbeşte de sănătate şi pentru că emisiunea este a unui post de televiziune "necomercial", nu cred că vor fi probleme.  
     Ar mai fi o emisiune la care a fost invitat dr. Ovidiu Bojor, care a fost difuzată înaintea acesteia, dar pe care din păcate eu nu am reuşit s-o înregistrez că n-am văzut-o.
     Dacă aveţi răbdare să staţi o oră  să-l ascultaţi, vă spun că nu veţi pierde ci aveţi numai de câştigat, nici nu veţi realiza când a trecut timpul.         
     E o plăcere să-l asculţi pe doctorul Ovidiu Bojor.
     "Vizionare  plăcută!" şi luaţi-vă notiţe!!!

P.S.1- pentru că nu sunt expertă, mi s-a părut că e un pic de decalaj între imagine şi sonor, dar importante sunt sfaturile pe care ni le dă doctorul Ovidiu Bojor.
PS2- Mulţumesc utilizatorului 2012xDecx21 de pe youtube care mi-a explicat cum se poate face descărcarea pe bucăţi, dar am aşteptat să-l descarc pe tot (mi s-a părut cam complicat, poate altădată).


2 comentarii:

  1. Daca stam bine sa ne gandim, creatorii nostri au stiu ca s-ar putea sa suferim de diferite afectiuni si tocmai de aceea au lasat atatea tipuri de plante aici pe Pamant pentru a le folosi spre tmaduirea noastra.
    Pacat ca vechile cunostinte in acest domeniu detinute de popoarele arhaice nu sunt facute publice.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sanatatea este cel mai de pret lucru pe care ni la dat Dumnezeu!

    RăspundețiȘtergere