PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

15 februarie 2011

Un român erou de film la Hollywood

   "Necunoscut celor mai mulţi dintre noi, Traian Popovici, fost primar în Cernăuţi în timpul celui de-al Doilea Război Mondial, e pe cale să devină celebru în toată lumea. Dustin Hoffman îl va interpreta într-un film care va spune povestea românului ce a salvat de la deportare 20.000 de evrei!"
   Fragmentul este din articolul din "Libertatea"dar există şi site-ul "Asociaţiei pentru educaţie, democraţie şi toleranţă Traian Popovici" de unde am luat şi fotografia.
Iar articolul mi-a fost inspirat de blogul "ProAtitudine".

6 comentarii:

  1. De ce ai nostri nu vor sa arate ca am avut si avem ce spune lumii, ca nu am fost si nu suntem asa cum vor ei sa arate ca suntem!

    RăspundețiȘtergere
  2. pentru ca trebuiue idee,munca si investitii.
    romanii le au de fapt pe toate ,dar prefera sa murdareasca ziarele cu injuraturi si comentarii in loc sa o faca la "nivel inalt" si vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru recomandare. Conteaza mult un asemenea gest...

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai multe articole ale dumneavoastra le-am postat pe pagina mea de facebook.

    RăspundețiȘtergere