PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

14 februarie 2011

7 zile din 7

Un săptămânal de atitudini, informaţii, opinii  a municipiului în care stau. Cine nu ştie, sau a uitat stau în municipiul Moineşti, judeţul Bacău. Citisem de apariţia acestui ziar dar pentru că nu prea am drum în centrul oraşului nu ştiam cum să fac rost de el. Vineri am ajuns "pi şentru" şi am găsit ziarul şi am aflat şi de unde se poate cumpăra din cartierul meu.

Felicitări celor din redacţie, pentru că au de muncă, nu glumă şi au reuşit să scoată până acum 11 ediţii.  Au mai apărut în oraşul nostru de-a lungul timpului ziare, dar nu ştiu ce s-a întâmplat că nu au "supravieţuit". Probabil  a fost vorba de money, sau....Nu ştiu.
Dar... "Ezistă" un mic "dar"... din partea mea. Am încercat de câteva ori să vorbesc cu unul dintre redactori pe mail (nişte întrebări despre ceea ce se petrece în oraş) iar pe blogul acestuia m-am oferit să îi ajut, pentru că scria că orice ajutor e binevenit. N-am primit răspuns nici pe mailuri, nici pe blog. Aş putea să sun pe unul din  redactori, dar parcă nu merge cu sila!     

3 comentarii:

  1. "Aş putea să sun pe unul din redactori, dar parcă nu merge cu sila!"- corect.Nu merge si sper sa nu ai surpriza sa fii dezamagita.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa cum am fost dezamagita ca nu a raspuns pe nicaieri, probabil ca asa voi fi dezamagita daca voi suna. Dar de ce mai cere ajutor? Sau poate numai financiar ca sa sustina ziarul?

    RăspundețiȘtergere
  3. Eheeee.Nu neaparat,dar or sa fie si altii care cred ca ei sunt asa cum ai crezut tu.
    Eu iti spun din experienta.

    RăspundețiȘtergere