PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

31 martie 2016

Nu îmi pasă cum mă vede lumea




"Nu îmi pasă cum mă vede lumea, fiindcă știu foarte bine criteriile superficiale după care se pun etichetele...Nu mă supăr atunci când unii se grăbesc să mă judece, pentru că știu deja că cel mai mult și mai aspru judecă și bârfesc tocmai aceia care mă cunosc cel mai puțin și tocmai aceia care nu sunt cu nimic mai presus din punct de vedere moral decât mine.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Știu foarte bine că oamenii slabi nu pot mai mult decât să judece pe alții și că numai oamenii puternici au capacitatea de a înțelege, de a tolera, de a ierta și de a ajuta la evoluția altora..."

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu