PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

16 mai 2012

Paşii pelerinilor (II)

Aici vă  povesteam despre Mănăstirea Caraiman, Mănăstirea Sinaia şi binecuvântarea pe care am primit-o de la părintele Gherontie, săptămâna trecută. 

În prima zi după ce am fost pe la cele două mănăstiri am plecat spre Târgovişte. Pe drum am trecut prin Pucioasa, unde cu nişte ani în urmă am făcut practică agricolă la fabrica de conserve. Oare o mai exista fabrica? N-am avut curiozitatea încă să caut pe net, dar mă voi uita. Apoi am trecut prin Aninoasa şi Viforâta şi mi-am adus aminte că atunci când am făcut practica la Târgovişte pe aici veneam la parcuri (petroliere) şi la sonde. La practică am stat la căminul unui liceu. 
Dar pentru că Mănăstirea Dealu era cam departe de oraş nu am reuşit să ajungem, dar acum a fost primul loc pe care l-am vizitat. La  Cetatea Domnească fusesem ca de altfel şi la Mănăstirea Stelea, dar pentru că au trecut nişte ani nu-mi aduceam aminte chiar tot iar atunci nu le aveam eu cu partea religioasă.      

Pentru că am făcut multe poze şi nu ştiam pe care din ele să le postez, am făcut un clip. 



Priceasna "Vorbea Iisus de pe colina" - Vlad Marian Verdeş
Imagini de la
Mănăstirea Dealu,
Mănăstirea Stelea,
Catedrala Arhiepiscopală Târgovişte

3 comentarii: