PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

09 aprilie 2014

PSALMUL 18

l. Cerurile spun slava lui Dumnezeu şi facerea mâinilor Lui o vesteşte tăria. 
2. Ziua zilei spune cuvânt, şi noaptea nopţii vesteşte ştiinţă. 
3. Nu sunt graiuri, nici cuvinte, ale căror glasuri să nu se audă. 
4. În tot pământul a ieşit vestirea lor, şi la marginile lumii cuvintele lor. 
5. În soare şi-a pus locaşul său; şi el este ca un mire ce iese din cămara sa. 
6. Bucura-se-va ca un uriaş, care aleargă drumul lui. 
7. De la marginea cerului ieşirea lui, şi oprirea lui până la marginea cerului; şi nu este cine să se ascundă de căldura lui. 
8. Legea Domnului este fără prihană, întoarce sufletele; mărturia Domnului este credincioasă, înţelepţeşte pruncii; 
9. Judecăţile Domnului sunt drepte, veselesc inima; porunca Domnului este strălucitoare, luminează ochii. 
10. Frica de Domnul este curată, rămâne în veacul veacului. Judecăţile Domnului sunt adevărate, toate îndreptăţite. 
11. Dorite sunt mai mult decât aurul, şi decât piatra cea de mare preţ; şi mai dulci decât mierea şi fagurele. 
12. Că robul Tău le păzeşte pe ele, şi răsplătire multă are. 
13. Greşelile cine le va pricepe? De cele ascunse ale mele curăţeşte-mă 
14. Şi de cele străine fereşte pe robul Tău; de nu mă vor stăpâni, atunci fără prihană voi fi şi mă voi curăţi de păcat mare. 
15. Şi vor bineplăcea cuvintele gurii mele şi cugetul inimii mele înaintea Ta pururea; Doamne, Ajutorul meu şi Izbăvitorul meu.  
 

6 comentarii:

  1. Draga Mihaela, stiu ca religia predica seninatatea in fata oricarei incercari,
    dar cateodata e de-a dreptul imposibil sa primesti anumite 'judecati' cu veselie.
    Anul asta pare unul presarat cu tare multe incercari, nu doar pentru mine, ci si pentru mai multi prieteni de-ai mei, si incercam sa regasim un gand senin, dar nu prea mai ajungem la liman. Pare unul din anii aia cand se aduna prea multe si la prea multi oameni.
    Si de-asta ma uit inca o data la indemnul de la nr 9 si nu-l inteleg.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru gandurile tale bune; am fost plecata in vacanta in ... Moldova :) Eu nu mai cred ca voi mai reveni pe blog, dar pe voi - cativa oameni deosebiti pe care v-am cunoscut prin intermeiul blogului - nu va uit. Cand am trecut prin Bacau m-am gandit la tine :)
    Tetris

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc! Sa stii ca esti printre "prietenii mei online", chiar daca nu mai scrii pe blog. Nici eu nu prea mai m-am ocupat de blog in ultimul timp. Acum fb "e la moda"!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mihaela, tu crezi ca eu inteleg? De asta ii postez pe blog, pentru a citi cate unul si al intelege. Ca daca citesc mai multi, atunci chiar ca nu pot sa "aprofundez". Dar nici asa, cateodata nu inteleg.

    Dar se spune ca trecem prin anumite situatii pentru a invata niste lectii de viata si pentru a ne intari. De aceea trebuie sa le luam ca atare si sa trecem prin ele cu seninatate.

    RăspundețiȘtergere
  5. In principiu trebuie sa fim pregatiti pentru orice.. cu cat mai multe incercari cu atat castigam mai multe de la viata... daca nu am fi incercati.. am fi ca elevii aceia lenesi de pe timpul anului care sunt pusi in fata examenului final si nu stiu, pe cand aceia care au fost pregatiti (cu greutati) de-a lungul anului, fac fata mult mai bine. Cam asta imi trece prin cap. Daca am avea parte numai de lucruri usoare am deveni "lenesi" si "rasfatati".
    In acelasi timp, avem nevoie de greutati pentru a aprecia binecuvantarile atunci cand vin, ca analogia cu ziua si noaptea, daca nu ar fi noapte, nu am mai recunoaste ziua.

    RăspundețiȘtergere