PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

15 octombrie 2012

RepublicaPloieşti.net

Weekendul care a trecut am fost la Ploieşti. Şi chiar dacă nu  a fost soare, ci vreme mai mohorâtă, a fost o vreme de bună pentru plimbare. Astfel că am făcut un tur istoric al centrului oraşului împreună cu b.d. şi cu Mihaeladm

O parte pe care nu am vizitat-o o prezintă Lucian în postarea "Blocul Cinemascop şi străzile obturate" de pe blogul RepublicaPloieşti.net.     

O să iau o poză de acolo pentru că sunt sigură că nu o să se supere.

    
După tur am răsfoit o carte despre Toma Socolescu şi următoarele:

şi bonus un album de poze al unui soldat german (din cel de-al doilea război mondial) în care printre alte poze personale sunt şi fotografii din Ploieşti. 
 

2 comentarii:

  1. Eu Aditza nu am mai venit, sper sa ne mai vedem cumva si sa vizitam Sinagoga. Si pentru mine ca si pentru Mihaela DM acela era motivul serios pentru care am iesit din case pe vremea aceea mohorata. Totusi nu ne-ai spus cum ti s-a parut turul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-a facut mare placere sa revad macar cu "ochii mintii" Ploiestiul de odinioara.
    Am vorbit si cu Mihaela pe mail. De pe 9 pana pe 16 decembrie este sarbatoarea de Hanuka cand sigur la Sinagoga vor fi slujbe si gasiti pe net numarul de telefon de la comunitatea evreiasca sa stiti exact la ce ore sunt acestea. Poate data viitoare cand voi veni la Ploiesti voi avea mai mult noroc si voi vizita si eu Sinagoga.

    RăspundețiȘtergere