PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

05 iulie 2011

Prin "dulcea Bucovină"


Nu vreau să supăr pe nimeni, spunând că cea mai frumoasă zonă a ţării e Moldova, pentru că fiecare are  frumuseţile ei, dar pentru mine zona de nord-est a ţării rămâne "dragostea" mea!
Aici îmi place aproape totul, natura, muzica, dansul, limba cea "dulce moldovenească".
Majoritatea fotografiilor au fot făcute din maşină (din mers), că dacă era să oprim maşina pentru fiecare fotografie, cred că ne trebuia vreo două zile să ajungem la Oradea.
La o emisiune a ei, Alina Bădic spunea că îi place foarte mult Rusia. Ei bine eu am "ceva" pentru Moldova (incluzând Basarabia şi Bucovina). Îmi doresc muuult să pot ajunge să ajung la Cernăuţi şi Chişinău. Probabil că "în altă viaţă" am trăit prin aceste locuri !!!! Dar cum zic eu: dacă e dat de Sus, voi ajunge, dacă nu, nu!!!
În melodia pe care o s-o pun mai jos se spune: "îmi  vine să strâng pădurea în braţe"".

    

Aici eram într-un popas la Pojorâta.  


Cei cărora le place muzica moldovenească şi în special Sofia Vicoveanca, pot asculta aici "Hora de la Pojorâta".

2 comentarii: